Kundundersökning fjärrvärmekunder
Så tycker våra fjärrvärmekunder
Varje år genomför vi en Nöjd Kundindex-undersökning för att lyssna in vad ni – våra kunder – tycker om våra produkter, tjänster och service. Resultaten för i år visar glädjande nog att många är mycket nöjda med hur vi levererar trygg och säker fjärrvärme samt hur ni blir bemötta när ni har kontakt med oss.
Det här gör vi bra – enligt våra kunder
Vi är stolta över att ni uppskattar:
- Leveranssäkerhet: Den trygga och pålitliga leveransen av fjärrvärme värderas högt.
- Kundbemötande: Vår kundservice får höga betyg för sitt trevliga och professionella bemötande.
- Tydliga svar och besked: Ni upplever att ni får tydlig och konkret information när ni kontaktar oss.
- Kompetens och tillgänglighet: Ni känner er trygga med att våra medarbetare är kunniga och att hjälpen finns nära till hands – utan långa telefonköer.
Det vill ni att vi utvecklar
Vi är tacksamma för den konstruktiva feedbacken kring vad som kan bli bättre. Ni har bland annat lyft att:
- Mina Sidor bör utvecklas med fler möjligheter till statistik kring er energianvändning och förbrukning.
- Fakturan och webben kan bli tydligare – särskilt när det gäller information och struktur.
- Prisnivån upplevs som något hög – en synpunkt vi tar med oss i vårt fortsatta arbete.
Vi vill rikta ett varmt tack till alla som deltog i undersökningen. Era åsikter är en viktig del i vårt förbättringsarbete och hjälper oss att utveckla våra tjänster i rätt riktning. Vi ser fram emot att fortsätta leverera trygg, hållbar och smart fjärrvärme – med service i toppklass.